2015年3月1日 星期日

上年回顧+各系列短評+15年玩具小小預測(下)

上年回顧+各系列短評+15年玩具小小預測(下)
本地出品ACID RAIN

Machine Robo MR系列~
講吓其他品牌,GOODSMILE的FIGMA是我大好的系列,但上年有點失望,
水準不太穩定,雖未至有太多失手作品,但就係無乜出色作品,QC時好時懷,
取材也有點奇怪,繼續係一係出一隻,一係出Q晒,估唔到佢條路,
15年見佢選材方針似乎都不會變呀,咁樣落去我係會買小D。
上年玩過千值練的兩隻三一,其實係正嘅,但“千”出品一D都唔平,
也比較易爛,今年未必再幫親了,超獸也要2千幾,唔玩喇~。
其實超像可動系列我係仲有買,隻隻新角色都有買,但無影相,
此系列水準穩定,但就零進步,十年如一,新意較小,下年超像有好多新野,
寄生獸、東京喰種和亞人,但就不太中,未必買了。
反而海洋堂山口改了出REVOL MINI 後表現不俗(雖然我只買了兩隻),
起馬好玩D,我配合3.75吋的FIGURE玩(山口高D,但還可以接受),
出品取材也算OK,METEL GEAR系列我最有興趣,可配合G.i.joe玩呢,
效果OK架,下年這系繼續出METEL GEAR新一集的角色,要買呢,
講開3.75吋的FIGURE,不得不題本地出品ACID RAIN,
出品蠻有水準,但D載具價錢幾貴,上年我只買了兩款兵來玩,
但今年那款裝甲服就要幫親吓,見過實物似乎幾正呢~,
和製作人對談過,知道製作過程佢地用咗好多心機,要支持吓,
另一本地製作actiontoys竟得到BANDAI受權推出Machine Robo MR系列,
這超驚喜,見實物十分之正,同製作單位傾過,話會在本年度推出多款,
價錢只售2百至3百倒,而且更以製作了20款初版,如果能準時推出,
會是今年亮點之一呢。其他品牌可能今年都會試玩,
三月就會買MP史達(第一次買MP),和MEGA HOUSE的KG﹣6,
希望其他品牌在15年更加努力啦,不要比BANDAI玩晒呢。


沒有留言:

張貼留言