2015年3月2日 星期一

3月玩物焦點

本人今月喜愛玩物
出奇地,BANDAI出品極小野中,連埋魂限都得3樣,
分別係SR合金萬能俠、SHF 重甲BLACK BEET(魂限)同埋R魂威龍3號機(魂限),
我諗好耐未試過一個月買咁小B記野,加埋隻HGBF WING都係得四粒,
以為今月好易過,點知上月FIGMA全部DELAY,離晒大普,
好在原本3月FIGMA只中艦娘 天津風,呢隻好靚吓(本來我艦娘一般),
加上月三隻都好正吓,出齊就正喇,不過我覺得會有一兩隻再DELAY.......
再有MP史達和MEGA HOUSE的Variable Action "Aldnoah.Zero" KG-6 Sleipnir~
MP我未玩過,王者史達變形方法有趣,以前出得肉酸無買,現在見MP化,
心郁郁想買嚟玩吓,隻AZ的KG﹣6造形一流,最主要係套動畫超正,
所以好有興趣,到時看看實物點先,價錢也未知,MEGAHOUSE D野一得就炒......
兩隻加埋唔平,攪到回氣有難度,唉~~~今月最後一提就是這個射擊GAME盒蛋,
5機合體的TERRA PRESTA,N年前射擊遊戲火鳳凰,正GAME,十分經典,
價錢合理就一定買~。總括今月出品對我來講有D另類,希望可影到相啦,
一月出品都未有影呢~~。

PS~Aldnoah.Zero真係好好睇的動畫,製作水準又好~強力推介!


2 則留言:

  1. 中SR合金萬能俠, 可惜太貴, 考慮中!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不會太貴,約5百尾﹣6百頭~見實物幾大隻的

      刪除