2015年2月26日 星期四

上年回顧+各系列短評+15年玩具小小預測(上)

上年回顧+各系列短評+15年玩具小小預測(上)
暫時這ULTRA-ACT×S.H.Figuarts ULTRAMAN是15年我最期待的玩具
總括上年出品整体係唔錯,但就無邊件特別喜歡,
上年本人大熱玩回SHF,重點也落了SHF上,SHF上年出品的確不錯,
各系列都很小失手,不過真骨雕的包裝太可惡了,成為SHF上年的污點。
SHF在15年也有好多新常試,如筋肉人系列,還有SHF X ULTRA-ACT,期待~!
ROBOT魂上年很多失手作,大多是眼高手低,年尾出品就回復正常,
威龍一號、GOD GUNDAM、Z和MK 2都幾出色,但就未算突出。
R魂新一年新攪作METAL ROBOT魂水準不錯,但選材又出事,
之後有新作天使と竜の輪舞,不太看好,還是出D穩陣野好D吧,
WING同OO都有好多正機未出架,咪亂嚟先得架~~。
其他B記出品都比較一般, ULTRA-ACT上年出品無驚喜之餘,出名的特效也減小了,
而且人氣角色已一早出晒,這系列會難一點返身,之後大都會上魂限發售吧。
SIC就更令人意興闌珊,手工再無變化,出品角色選得差,再加上保養問題,
使我對這系列興趣大大減退,15年可能會減小或不買SIC了呢~。
SR合金其實14年發力追回不小失地,出品評語也不錯,但我就不太中,
廠方取材很關鍵呢,之後出宇宙大帝和六神都不太中..........
MB、聖衣EX、超合金等我無玩,暫時未見到我會玩這些系列,價格也是個問題呢。
..............待續

沒有留言:

張貼留言